Är i Skåne igen

Det har  hänt mycket sen jag åkte upp till bohuslän. Billy har gått på grebbestad bryggan för att miljöträna, varit på Tanums brukshundklubb två gånger och tränat agility och gått vandrings slingorna ovanför klubben. Vi har simmat och där har han gjort stora framsteg tex så simmar han nu rundor självmant, vågar hoppa från bryggor och han lyckades till och med simma i land själv för att sedan sitta still så vi kunde dra oss i land då jag och Rasmus råkade glömma knyta fast flytbryggan innan vi putta ut den, hehe mycket spännande. Vi har också varit på en camping och miljötränat där han var mycket duktig. Han fick också doppa sig i havet vilket han tyckte var roligt.
När vi kom till skåne så har vi gått vid pinnån två gånger en gång med johanna och maria med deras hundar. Har också varit i helsingborg och gått med maria och hennes hund. Det var riktigt roligt och härligt när man kan shoppa samtidigt, köpte ett linne på gina tricot och sen blev det pizza :) Mor och far överaskade mig genom att dra hit med mortorcyklen igår och nu är dem i helsingborg så jag väntar på att dem kommer tillbaka så jag slipper vara ensam.

Kommentarer
Postat av: ulf wahlgren

Det låter mkt bra tycker jag ang. Billy. Mh nu i sommar i uddevalla var fullt ska kolla upp ngt annat på klubbarna runt om .Vi hörs.mvh ulf w

2011-07-30 @ 19:45:39
Postat av: mathilda billys gammla lill matte

Heej hoppas billy hade det kul när ni shoppade loss:)

2011-07-31 @ 23:00:03
URL: http://ponnylovers.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0