Hejsan!

Sen sist har det inte hänt jätte mycket, jag har jobbat så har mest vart skogspromenader med mamma på jakt efter skogens guld och aktiveringspromenader med långlina och klövjeväska med mig före eller efter jobbet proende på om jag jobbar morgon eller kväll.
På en lewdig dag som denna gick jag den såkallade skidbacken genom terrängbanan med långlina på, när vi kom upp för backen fick Bonkis för sig att smita och fort som attan gick det :D Efter ca 30 minuter kom han ut på samma ställe han smet på fast man kunde tro att han blitt en flatte, svart från topp till tå min lilla gris-olle!
Nu ikväll tog vi en joggingtur vilket vart fantastiskt :D

Tjing tjong :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0