Studenten!

Fy fan vad vi é bra för vi har tagit studenten!! Gu så skönt nu har jag och Billy tagit studenten, nu börjar det riktiga äventyret :D

Då vi lyckades göra klart brandvarningen 1 vecka förtidigt, göra en bra treibball och att jag lyckades träna Rambo i service väldigt bra så fick jag ett VG i hundsport vilket är ok.

Men då Charlotte har något emot mig eller något fick jag dåligt betyg i hundens fostran, fick G men borde fått mer om man går utifrån hennes kriterier. Jag ser verkligen till att ha en bra omvårdnad på Billy vilket jag också haft på Bruno, jag tränar 3-5ggr i veckan (som hon sagt man skall) och utöver det en massa sök och aktiveringsleksaker. Billy och Bruno har alltså fått den aktivering de behöver, den har detsutom varit varierad och possetiv.

Jag har tänkt på varierad motion och hållbarhet och promenerat minst 2 h per dag. Aja jag kan nämna hur mycket som som är bra med mitt hundägande men det ändrar inte mitt betyg. Det viktigaste är ju ändå att jag vet att Billy mår bra och att Bruno hade det bra :D

Nämnas skall väl också att charlotte anser att jag är en falsk person som snackar en massa skit om henne och då kan ju jag såväl som ni hålla med om att jag har varit neotral när allmänheten sagt va de tyckt om henne. Men efter den skit hon la på mig någon dag innan betyget sattes ångrar jag att jag inte sagt precis vad sanningen är till de folk som velat diskutera henne.
Skönt den tiden är över, nu börjar en skojj tid!

Slänger upp massa glada bilder när Billy leker med sin favoritboll

 


Nu är bildbomben slut, hoppas ni njutit av alla bilder på mitt charmiga bustroll hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0